HUNDETRÆNING I BOLLE-TRY

Kære alle intereserede!

Da det ikke har været muligt at skaffe ledende instruktør til hundetræningen, har bestyrelsen og hundeudvalget for Bolle-Try Jagtforening besluttet, at af
lyse denne aktivitet her i 2023.

Er der personer der ønsker at påtage sig opgaven er de velkommen til at henvende sig til Leif Albrechtsen, tlf. +45 40 28 68 87 eller på e-mail: leif@albrechtsen.dk.

Aftale om brug / leje af foreningens arealer og hus til træning kan ligeledes aftales med Leif Albrechtsen.

Bestyrelsen for Bolle-Try Jagtforening

På de efterfølgende link kan du hente og udskrive/udfylde en tilmeldingsblanket.
Blankettet kan medbringes på kurset eller sendes på mail til ovennævnte adresser.
Vidioer med køb og opdragelse af sin hund. 30-04-2017
Der er med de viste vidioer på jægerforbundets hjemmeside lavet 6 vidioer med forskellige aktiviteter i forbindelse med køb og opdragelse af sin hund. Materialet ligger under fanen "HUND".

Link til vidioerne er også tilgængelige ved at trykke HER
Foreningen af Nordjyske Dresurkurser 15-06-2016
Regler for de Nordjyske dresurkurser og den årlige fællesprøve i Dorf er revideret på generalforsamlingen d. 8. marts 2018. Reglerne kan hentes ved at trykke på de efterfølgende link nedenfor....

Nogle af deltagerne på forårets kursus 2018
Er der nogen der har billeder fra træning modtager vi dem gerne.
Vi er desværre for dårlige til at få fotograferet under træningerne.

Et udsnit af de 18 deltagerne på forårets træning 2015.
Ikke alle var nået frem da fotografen var forbiwink

Klik her for at få dit eget GoMINIsite