Velkommen til Bolle- Try Jagtforening

Vi har til huse i Bolle Enge, hvor vi har vores klubhus "Løvehuset" med tilhørende jordarealer, hvorpå foreningen har ladet udgrave en sø på 3000m2 -Til brug ved træning af jagthunde.

"Løvehuset" er udgangspunkt for alle aktivteter, som foreningen  arrangerer.

Mange af vores aktiviteter er "åbne" for alle, så som vores dressurkurser for jagthunde (af alle racer og aldersklasser), marktræning og foredrag  m.m.

Du vil altid være velkommen i Bolle- Try Jagtforening -og har du spørgsmål, så kan du altid kontakte et af bestyrelsesmedlemmerne eller en fra et af de respektive udvalg.

Følgende hovedmål er opstillet for foreningens virke:

• Fremme bevidsthed og holdninger omkring god jagtmoral specielt i forbindelse med den direkte udøvelse af:
  • Pleje af jagtarealer. Herunder beplantning, vildtpleje og begrænsning af jagttryk
  • Fremme af jagtkompetencer så som træning af jagthunde og skydefærdigheder
  • Gennemførelse af aktiviteter, der samler foreningens medlemmer omkring deres jagtinteresser og fremmer godt socialt samvær
  • Udvikling og pleje af dialog og godt samarbejde mellem lodsejere og jagtforeningen
Klik her for at få dit eget GoMINIsite